Společný začátek

Nové prostředí, nové třídy, noví učitelé, noví spolužáci, nové předměty, nové požadavky. Takové pocity mají šesťáci, kteří se nově rozkoukávají na 2. stupni. Abychom jim v novém světě pomohli a více se poznali, vyrážíme vždy na týdenní adaptační pobyt, kterým zahajujeme nový společný začátek. Proto jsme se 40 ze 40 současných šesťáků zeptali, jaký byl ten, který jsme prožili, v pro ně novém prostředí, na Kyčeře 23. až 27. září.

Nejvíce se mi líbilo:

  • když jsme skákaly na trampolíně.
  • když jsme byli na bazéně a na Pustevnách.
  • když tam dobře vařili
  • když jsme hráli různé hry.
  • když si paní učitelka Svatošová zapamatovala naše jména.
  • když byla diskoška.
  • když jsme byli na stezce v oblacích.
  • když jsme ráno četli.
  • když jsme na hřišti stavěli sochy z písku.
  • když jsme měli telku na plné koule. 

Nejvíc jsem se bavil/a:

  • když jsme malovali ty hrdiny.
  • když byla ve čtvrtek diskotéka.
  • když jsme se odpalovali na trampolíně.
  • když jsme hráli přehazku a měli si zapamatovat básničku.
  • když na mě vybafl pan učitel Raszyk a paní učitelka Marešová.
  • když nám paní učitelka četla a vypadala jako krtek.
  • když jsme hráli s klukama na pokoji karty.
  • když jsem měla foťák a s holkami jsme na pokoji dělaly, že točíme zprávy.
  • když byla párty.
  • když jsme se na diskotéce zpívaly.
  • když jsme s klukama skákali po posteli.
  • když jsme chodily k holkám tancovat na pokoj.
  • když se holky hádaly a my jsme to musely zděšeně řešit.
  • když bylo drama, že se někdo ztratil na chodbě. 

Nejvíc si budu pamatovat:

  • když jsme na stezce odvahy šli 3 minuty špatně.
  • když jsme lakovaly nehty a dělaly skincare panu uč. Raszykovi.
  • když jsme šli na stezku v oblacích a na Radhošť.
  • když jsme vystoupali ke kapli sv. Cyrila a Metoděje.
  • když nás paní učitelka neustále zapomínala v pokoji.
  • když holky řvaly na stezce odvahy.
  • když jsme v autobuse drželi bobříka mlčení a ostatní cestující si mysleli, že jsme nějaká hluchoněmí. 

Nejvíc jsem nesnášel/a:

  • běhací aktivity.
  • když jsme měli službu.
  • když byla v koupelně potopa.
  • když jsme šli na procházku.
  • když nám vyměnili naše knížky. 

Nejvíc bych chtěl/a ocenit:

  • když paní učitelky a pan učitel vymýšleli celý program.
  • když dělali úplně úžasné obědy.
  • učitele, že to s námi zvládli.
  • že jsme měli na pokoji telku a YouTube.                                                                                   

spolu s šesťáky zapsala Marcela Svatošová