Důležité informace ke stravování a výběru stravného žáků od 1. 9. 2021

Vzhledem k probíhající celkové rekonstrukci ŠJ bude stravování žáků školy zajištěno předběžně v druhé polovině září 2021 (bude upřesněno dle aktuální situace). Náhradní stravování není zajištěno!!!

Zároveň dochází i ke změně stravovacího systému a způsobu výběru stravného žáků.

V prvním zářijovém týdnu (do 6. 9. 2021) bude z účtů rodičů přihlášených žáků stažená INKASEM jednotná záloha ve výši 1.000 Kč/1 žák. Z této zálohy bude postupně odečítána hodnota prostravovaných obědů. V prvním týdnu následujícího měsíce bude z účtů rodičů inkasována další platba ve výši hodnoty stravného minulého měsíce.

Žádáme proto rodiče, aby na svých účtech, které uvedli v přihlášce ke stravování, nastavili povolení inkasa ve prospěch účtu školní jídelny (č. ú. 155098137/0600). Zároveň je nutné nastavit dostatečný limit pro inkasní platbu – tj. minimálně 1.000 Kč na jednoho žáka. Za každé dítě se bude platba stahovat samostatně, u více dětí je tedy nutné povolit vícečetné inkaso.

Bez přijaté zálohy nebude možné provést přihlášení stravy!!!

Po zprovoznění nového stravovacího systému obdrží každý rodič (žák) přihlašovací údaje do svého účtu, ve kterém bude možné řešit přihlášky, odhlášky obědů, také zde bude přehled odebrané stravy a přehled inkasovaných plateb.

Pro komunikaci se zaměstnanci ŠJ je možno využít e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., nebo telefonní kontakt:  605 496 883.

Oficiální vyjádření