ADAPTAČNÍ POBYT ŽÁKŮ 7. ROČNÍKU

Ve dnech 20. - 22. 9. 2021 jsme vyrazili na třídenní pobyt na Prostřední Bečvě. Přestože nás po příjezdu přivítaly drobné kapky deště, už odpoledne se počasí umoudřilo a vše, co jsme si naplánovali, mohlo proběhnout díky příznivému počasí. Ubytovali jsme se v chatkách, které si všichni ještě dobře pamatovali z loňského roku a těšili se na jejich zabydlování s kamarády z ročníku i napříč třídami.

Odpoledne proběhlo ve znamení sportovně-kreativního klání, kdy naši sedmáci plnili v losovaných týmech různé úkoly. Protože jsme s sebou měli “sporťáka”, každý podvečer byl věnován sportovním aktivitám, jako je přehazovaná nebo ringo.

Druhý den krásně svítilo sluníčko, které nám pomohlo rychle se probrat a vyrazit na výlet do nedalekého Rožnova pod Radhoštěm. Třetí den jsme ještě před příjezdem autobusu, který nás zavezl zpět ke škole, uklidili chatky, sbalili se a v restauraci hotelu zakončili pobyt krátkou aktivitou s naší školní psycholožkou. Odjížděli jsme s milými vzkazy spolužáků a spoustou zážitků, které jsme za pouhé tři dny nasbírali.

Ze zážitků našich sedmáků:

Ze všech aktivit během pobytu se mi nejvíce líbilo:

běh v lese do kopce, ringo, přehazka, jak jsme si psali na záda vzkazy, cesta do kopce, sedmičkový víceboj, týmová hra s kostkou, jak jsme ve skupinách vyráběli výrobky z určeného materiálu, celodenní výlet do Rožnova

Můj nej zážitek z adapťáku:

jak jsme si povídali na chatce, výlet do Rožnova - náměstí, jak jsme v chatce našli rajče, jak strašilo na chatkách, večer byla sranda, dřevěné městečko

Nezapomenu na:

cestu do Rožnova, srandu na chatce, karty v chatce, výšlap do Rožnova, cestu přes les, strašení, rajče

Ještě bych chtěl/a říct:

Chtěla bych poděkovat učitelkám, jak se jim adaptační pobyt povedl.

Že to bylo lepší, než minulý rok.

Příště bych jela na dýl.

Byla dobrá jídla.

Užil jsem si to! Moc se mi tam líbilo. Bylo to super!